Juridische dienstverlening

Juridische zaken kunnen complex zijn. Juist voor complexe zaken wordt er vaker gebeld. Potentiële klanten willen vragen stellen en direct antwoord krijgen. Of ze willen een vraag stellen die meer toelichting nodig heeft. Aan de telefoon kun jij deze personen veel beter helpen. Je kunt direct alle vragen beantwoorden en de persoon aan jouw bedrijf binden. Daarom is het ook zo belangrijk dat je weet hoe deze personen bij jullie terecht zijn gekomen en zo kun jij ook weer jouw campagnes optimaliseren.

Marketing

Als er complexe hulp nodig is, pakt men de telefoon

Icon

Geen inzicht in telefonische leads

Het aandeel in telefonische contactmomenten is bij de juridische dienstverlening vaak hoger dan het aandeel contactmomenten via het web. Daarnaast kun je de persoon vaak veel beter helpen als je diegene direct aan de telefoon hebt. Juist daarom wil je inzicht in de telefonische leads en via welk kanaal of zoekwoord zij bij jou terecht zijn gekomen.

Icon

Meet je telefonische contactmomenten

Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.


Belangrijkste voordelen

Optimaliseer campagnes met volledige data

Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.

Beoordeel je inkomende oproepen

Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.

Zet lokale telefoonnummers in

Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.

Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.

Lees meer over AdCalls

Waarom duizenden organisaties al met ons werken.

Lees onze cases
Milou
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Milou op 020 214 8800.
Neem contact op

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief