Juridische dienstverlening
Juridische zaken kunnen complex zijn. Juist voor complexe zaken wordt er vaker gebeld. Potentiële klanten willen vragen stellen en direct antwoord krijgen. Of ze willen een vraag stellen die meer toelichting nodig heeft. Aan de telefoon kun jij deze personen veel beter helpen. Je kunt direct alle vragen beantwoorden en de persoon aan jouw bedrijf binden. Daarom is het ook zo belangrijk dat je weet hoe deze personen bij jullie terecht zijn gekomen en zo kun jij ook weer jouw campagnes optimaliseren.
Als er complexe hulp nodig is, pakt men de telefoon
Geen inzicht in telefonische leads
Het aandeel in telefonische contactmomenten is bij de juridische dienstverlening vaak hoger dan het aandeel contactmomenten via het web. Daarnaast kun je de persoon vaak veel beter helpen als je diegene direct aan de telefoon hebt. Juist daarom wil je inzicht in de telefonische leads en via welk kanaal of zoekwoord zij bij jou terecht zijn gekomen.
Meet je telefonische contactmomenten
Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.
Belangrijkste voordelen
Optimaliseer campagnes met volledige data
Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.
Beoordeel je inkomende oproepen
Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.
Zet lokale telefoonnummers in
Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.