Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel direct met een van onze specialisten op +31 (0)20 2148800
Beste Analytics & Optimalisatie software



Bekijk hier alle mogelijkheden
Naast het Light- en Basis-pakket bieden wij verschillende add-ons aan.
De add-ons zijn beschikbaar in beide pakketten.
Light ★
Je wilt vooral inzicht in het aantal oproepen dat je ontvangt via de belangrijkste verkeersbronnen.
- Realtime dashboard
- Online en offline campagnes meten
- Oproepen beoordelen
- Multi-nummeruitgifte (additioneel)
- Call recording
Realtime dashboard
In het realtime dashboard van AdCalls zie je alle oproep-statistieken. Zo kun je in één oogopslag zien via welke verkeersbronnen er oproepen zijn gerealiseerd, hoe lang de oproepen hebben geduurd en op welke tijdstippen je oproepen hebt gemist.
Online en offline campagnes meten
Met call tracking kun je alle verkeersbronnen meten. Online en offline. Zo weet je precies welke campagnes leiden tot waardevol telefonisch contact.
Oproepen beoordelen
Door gebruik te maken van een beoordelingsmenu kun je oproepen beoordelen. Het beoordelingsmenu wordt direct na afloop van een telefoongesprek afgespeeld. Oproepen kun je direct na afloop beoordelen met de toetsen van je telefoon óf vanuit het dashboard.
Multi-nummeruitgifte
Beschik jij over een website met meerdere telefoonnummers? Bijvoorbeeld voor verschillende vestigingen of afdelingen. Dan kun je multi-nummeruitgifte toepassen. Zo krijg je het aantal oproepen per verkeersbron en locatie inzichtelijk.
Basis ★★
Je wilt niet alleen inzicht in de aantallen oproepen die je ontvangt per verkeersbron, maar je wilt ook meer weten over het bezoekersgedrag dat er aan vooraf ging.
- Alle standaardmogelijkheden
- Google Analytics-koppeling
- Keyword tracking voor AdWords
- Oproep-beoordelingen in Google Analytics
- Aankondiging per verkeersbron
Google Analytics-integratie
Alle oproepen die middels call tracking tot stand worden gebracht, kunnen worden verwerkt in Google Analytics. Zo krijg je een volledig overzicht over zowel web- als telefonische conversies.
Keyword tracking voor Google Ads
Call tracking maakt niet alleen inzichtelijk hoeveel telefonische conversies een Google Ads-campagne heeft opgeleverd, maar ook welke zoekwoorden hebben geleid tot telefonisch contact.
Oproep-beoordelingen in Google Analytics
Door gebruik te maken van een beoordelingsmenu kun je oproepen beoordelen. Het beoordelingsmenu wordt direct na afloop van een telefoongesprek afgespeeld. Oproepen kun je direct na afloop beoordelen met de toetsen van je telefoon óf vanuit het dashboard.
Aankondiging per verkeersbron
Met de ‘aankondiging per verkeersbron’ wordt voorafgaand aan het gesprek aangekondigd via welke verkeersbron de oproep tot stand is gebracht.
Integraties
Geïnteresseerd?
Bekijk en vergelijk de verschillende pakketten die wij aanbieden of neem direct contact op met een van onze specialisten.