Al 7 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software.
Wij zijn trots om al 7 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software.

Maximaal rendement.

Weet jij hoeveel telefonische oproepen jouw marketing campagnes opleveren? Veel bedrijven meten alleen webconversies, terwijl klanten ook vaak telefonisch converteren. Zeker wanneer de order groot, complex of urgent is. Wij koppelen het zoek- en surfgedrag aan jouw telefonische conversies. Zo weet jij wat de volledige resultaten van jouw marketingactiviteiten zijn. Hiermee kun jij je marketingbudget veel efficiënter inzetten en jouw rendement verhogen.

Gratis proefperiode aanvragen of neem contact met ons op voor de mogelijkheden
Marketing

Dynamische Call Tracking

Icon

Meet jij al telefonische conversies?

Veel bedrijven meten alleen online conversies. Inzicht in telefonische conversies is er vaak niet. Zonde, want 70% van de conversies vindt telefonisch plaats. Zorg dus dat je data compleet is.

Icon

100% van de conversies inzichtelijk

Dynamische call tracking is de aanvulling op jouw statistieken. Zo meet jij ieder contactmoment en heb je het volledige overzicht van het klanttraject en al je behaalde conversies.

Dynamische Call Tracking. Zo werkt het.

Icon
1
Een consument is op zoek naar een product of dienst die jij aanbiedt.
Icon
2
Deze klant komt vervolgens via bijvoorbeeld een Google Ads-advertentie terecht op jouw website.
Icon
3
Het JavaScript van AdCalls laadt dynamisch een uniek telefoonnummer in op jouw website.
Icon
4
De klant neemt telefonisch contact op en wordt doorgeschakeld naar het originele telefoonnummer van jouw organisatie.
Icon
5
De oproep wordt geregistreerd als conversie in ons dashboard en kan vervolgens ook verwerkt worden in externe systemen, zoals bijvoorbeeld Google Analytics en Google Ads.

Onze belangrijkste oplossingen.

Campagne-optimalisatie

Krijg inzichtelijk welke marketingactiviteiten bijdragen aan je telefonische conversies en optimaliseer je campagnes op basis van volledige data.

Lees verder

Website optimalisatie

Koppel je telefonische conversies aan het gedrag van je websitebezoekers zodat je je website kunt optimaliseren op basis van complete resultaten.

Lees verder

Leadkwalificatie

Beoordeel je oproepen zodat je inzichtelijk krijgt welke marketingactiviteiten leiden tot waardevolle leads.

Lees verder

Verwerk je dynamische call tracking-data in de systemen waar jij dagelijks mee werkt.

Icon
AdCalls API
Icon
Google Analytics
Icon
Google Ads
Icon
Looker Studio
Icon
Google Display & Video 360
Icon
Google Search Ads 360
Icon
Double Click Campaign Manager
Icon
Microsoft Advertising
Icon
Lef
Icon
Salesforce
Icon
HubSpot
Icon
Relay42
Icon
bGenius
Icon
BlueConic
Icon
Adform
Icon
Microsoft Dynamics

Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.

Lees meer over ons

Waarom duizenden organisaties al met ons werken.

Lees onze cases
Jorik

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Jorik op +31 (0)30 7400 990.

Neem contact op

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief