Business-to-Business

Als er een branche is waar er nog veel telefonisch contact is, dan is het wel in de B2B. In deze branche komt het vaker voor dat een lead telefonisch contact opneemt, dan dat er informatie wordt opgevraagd via de website. Een gemiste kans dus als deze momenten niet als conversies meetellen.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden
Marketing

In B2B wordt via de telefoon zaken gedaan

Icon

Vertekend conversieratio

In de B2B komt het merendeel van de leads binnen via telefonie. Wanneer je deze conversies niet meet, krijg je een vertekend conversieratio. Het conversieratio ligt laag, terwijl er wel veel leads binnenkomen.

Icon

Betrouwbaar conversieratio

Met call tracking krijg je een volledig inzicht in je telefonische conversies. Door deze mee te nemen in de resultaten van je campagnes, krijg je een betrouwbaar conversieratio.


Belangrijkste voordelen

Volledige data

Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.

Investeer in zoekwoorden die waardevol zijn

Investeer meer in waardevolle zoekwoorden en zorg voor meer leads. Door het juiste inzicht, kun je betere marketingbeslissingen nemen en kan het marketingbudget beter verantwoord worden.

Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.

Lees meer over AdCalls

Waarom duizenden organisaties al met ons werken.

Lees onze cases
Vivian
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Vivian op 020 214 8800.
Neem contact op

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief