icon-trial icon-info ac-badge icon-trafficsource icon-campaigntracking icon-multinumber icon-bulb tagline Facebook google-plus conversion pie-diagram message dots play linkedIn logo-adcalls logo-adcalls-payoff mail twitter Checkmark blue icon-plus dehaze chevron-down person close

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel direct met een van onze specialisten op +31 (0)20 2148800

Beste Analytics & Optimalisatie software

AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2017 AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2018 AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2019

Mogelijkheden dynamische call tracking

Call tracking van AdCalls is beschikbaar in twee verschillende pakketten. Het juiste pakket bepaal je door goed te kijken naar datgene wat je wilt meten. Hieronder vind je de belangrijkste verschillen.

Aantallen

Je wilt vooral inzicht in het aantal oproepen dat je ontvangt via de belangrijkste verkeersbronnen.

Of kies voor

Aantallen en gedrag

Je wilt niet alleen inzicht in de aantallen oproepen die je ontvangt per verkeersbron, maar ook meer weten over het bezoekersgedrag dat eraan vooraf ging.


+

Offsite call tracking

Met offsite telefoonnummers kun je media en locaties buiten je website meetbaar maken. Zo kun je bijvoorbeeld meten hoeveel oproepen je advertentie in de krant heeft opgeleverd.

Add-ons

Custom oproepen beoordelen

Wil je oproepen kunnen beoordelen op basis van eigen criteria? In dit geval is het mogelijk om een beoordelingsmenu naar eigen wens in te richten.

Aangekondigd bellen

Met behulp van een aankondiging die voorafgaand aan het gesprek wordt afgespeeld, word je ervan op de hoogte gebracht dat de oproep tot stand is gebracht met behulp van call tracking. De inhoud van deze boodschap kan naar eigen wens worden geformuleerd.

API-koppeling

Met behulp van de AdCalls API kun je call tracking-data beschikbaar maken in externe systemen, waaronder rapportage-, advertentie- en CRM-software.

Benieuwd?

Meer weten over de prijzen en de mogelijkheden van AdCalls? Neem contact met ons op.