Al 7 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software.
Wij zijn trots om al 7 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software.

Acute hulpverlening

Heb je direct hulp nodig? Bijvoorbeeld omdat je jezelf hebt buitengesloten of omdat je wasmachine kapot is. Dan ga je niet een contactformulier invullen, maar juist direct contact opnemen met de organisatie. Door onze diensten in te zetten in de acute hulpverlening branche, meet je ook deze contactmomenten.

Marketing

Als er direct hulp nodig is, pakt men de telefoon

Icon

Geen inzicht in telefonische leads

In de acute hulpverlening branche ligt het percentage websitebezoekers dat telefonisch contact opneemt hoger dan in andere branches. Het is dus zonde om deze contactmomenten niet te meten. 

Daarnaast zijn er vaak andere zoekwoorden die telefonisch converteren. Zonder call tracking bestaat er een grote kans dat deze zoekwoorden nu worden uitgesloten.

Icon

Meet je telefonische contactmomenten

Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.


Belangrijkste voordelen

Optimaliseer campagnes met volledige data

Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.

Beoordeel je inkomende oproepen

Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.

Zet lokale telefoonnummers in

Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.

Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.

Lees meer over AdCalls

Waarom duizenden organisaties al met ons werken.

Lees onze cases
Tamer

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.

Neem contact op

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief