Hoe word jij een echte marketeer?

Hé, tof om jou hier te zien! Echte marketeers maken gebruik van AdCalls. Marketeers maken namelijk beslissingen op basis van data en dat is nou juist waarmee AdCalls jou kan helpen! In de video’s hieronder leggen wij graag uit wat call tracking is en hoe dit jouw organisatie kan helpen.

Elke maand organiseren wij ‘AdCalls Live’. Een middag waar jij kunt aansluiten bij onze workshop. In de workshop lichten wij toe waarom AdCalls onmisbaar is voor jouw marketingstrategie en waarom echte marketeers AdCalls inzetten. Het lijkt mij super tof om jou hier op kantoor te mogen ontvangen.

Wil je een echte marketeer worden? Meld je aan voor AdCalls Live. Ben je al overtuigd? Start dan een gratis proefperiode.

Met vriendelijke groet,

Team AdCalls


AdCalls Live sfeerimpressie

  • Tijd: 13.00 tot 16.00 uur
  • Joop Geesinkweg 203 A
  • 1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

Ik ben erbij!

Play

1. Wat is call tracking?

Call tracking is het meten van de telefonische respons naar aanleiding van online en offline campagnes. Hiermee wordt antwoord gegeven op de vraag hoeveel waardevolle interacties de media-inzet heeft opgeleverd en kan het rendement op het geïnvesteerde mediabudget worden bepaald.

Play

2. Wat zijn mijn voordelen?

De inzet van call tracking heeft verschillende voordelen, waaronder:

  • Krijg inzicht in de betaalde zoekwoorden die telefonische conversies opleveren.
  • Investeer niet langer in marketingkanalen die geen conversies opleveren.
  • Door oproepen actief te beoordelen krijg je inzicht in de kwaliteit van de telefonische leads.
Play

3. Hoe kan ik starten?

Maak een account aan via ons dashboard en doorloop het aanvraagproces. Na aanvraag heb je direct toegang tot je persoonlijke account. De telefoonnummers worden binnen twee werkdagen gekoppeld aan je account. De status van je aanvraag kun je terugvinden in je account.

Play

4. Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Alle oproepen voor call tracking worden doorgeschakeld naar het centrale telefoonnummer van je organisatie.

Het huidige telefoonnummer van je organisatie blijft intact en wordt aan bezoekers getoond die op je website terecht komen via een verkeersbron die je niet wilt meten met call tracking. Call tracking zet je vooral in om het gedrag van nieuwe bezoekers (potentiële klanten) te analyseren.

Play

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief