Al 7 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software.
Wij zijn trots om al 7 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software.

Loop nooit meer data mis!

Hé, tof om jou hier te zien! Echte marketeers maken gebruik van AdCalls. Marketeers maken namelijk beslissingen op basis van data en dat is nou juist waarmee AdCalls jou kan helpen! In de video’s hieronder leggen wij graag uit wat Call Tracking is en hoe dit jouw organisatie kan helpen.

Elke maand organiseren wij ‘AdCalls Live’ bij ons op kantoor in Utrecht! Tijdens deze inspirerende middag vertellen wij jou hoe jij jouw marketing naar een hoger niveau kunt tillen en meer resultaat kunt halen uit jouw marketingactiviteiten.

Tijdens ‘AdCalls Live’ zul jij tijdens een interactieve sessie alles te weten komen over AdCalls en onze dienst ‘Call Tracking’. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Waarom AdCalls onmisbaar is binnen jouw marketingstrategie
  • Wat Call Tracking is en hoe het werkt
  • Hoe jij campagnes kunt optimaliseren op basis van (order)waarde
  • Hoe jij ROAS verbetert door het meten van telefonische leads
  • Hoe jij Call Tracking-data integreert in CRM-systemen

Wil jij nooit meer data mislopen? Meld je aan voor AdCalls Live. Ben je al overtuigd? Start dan een gratis proefperiode.


AdCalls Live sfeerimpressie

  • Tijd: 13.00 tot 16.00 uur
  • Oudenoord 115
  • 3513 EM Utrecht

Ik ben erbij!

Play

1. Wat is call tracking?

Call Tracking is het meten van de telefonische respons naar aanleiding van online en offline campagnes. Hiermee wordt antwoord gegeven op de vraag hoeveel waardevolle interacties de media-inzet heeft opgeleverd en kan het rendement op het geïnvesteerde mediabudget worden bepaald.

Play

2. Wat zijn mijn voordelen?

De inzet van Call Tracking heeft verschillende voordelen, waaronder:

  • Krijg inzicht in de betaalde zoekwoorden die telefonische conversies opleveren.
  • Investeer niet langer in marketingkanalen die geen conversies opleveren.
  • Door oproepen actief te beoordelen krijg je inzicht in de kwaliteit van de telefonische leads.
Play

3. Hoe kan ik starten?

Maak een account aan via ons dashboard en doorloop het aanvraagproces. Na aanvraag heb je direct toegang tot je persoonlijke account en kun je direct starten met het meten van je telefonische leads.

Play

4. Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Alle oproepen voor Call Tracking worden doorgeschakeld naar het centrale telefoonnummer van je organisatie.

Het huidige telefoonnummer van je organisatie blijft intact en wordt aan bezoekers getoond die op je website terecht komen via een verkeersbron die je niet wilt meten met Call Tracking. Call Tracking zet je vooral in om het gedrag van nieuwe bezoekers (potentiële klanten) te analyseren.

Play

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief