Automotive

AdCalls zorgt ervoor dat autoverkopers hun marketing en sales optimaal inzetten. Telefonische leads zijn vaak ruim 70 procent van het totale aantal leads in het dealerbedrijf. 

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden
Marketing

Complex aankoopproces

Icon

Niet alle contactmomenten inzichtelijk

Een auto verkoop je niet zomaar online. Klanten oriënteren zich online en maken uiteindelijk een beslissing wanneer ze in de auto zitten en de motor horen ronken. Je hebt dus meerdere touchpoints nodig om een klant te overtuigen een auto te kopen. Veel autoverkopers hebben deze touchpoints niet inzichtelijk en verliezen daardoor veel leads.

Icon

Weet waar jouw leads vandaan komen

AdCalls biedt hier dé oplossing door alle interacties tussen jouw dealer en de klant in kaart te brengen. Weet welke portalen, advertenties en webpagina’s jouw potentiële klanten bekijken, hoe deze converteren en welke klanten daadwerkelijk een auto kopen.


Belangrijkste voordelen

Krijg leads uit portalen inzichtelijk in jouw lead management systeem

Krijg inzichtelijk waar jouw telefonische leads vandaan komen. Meet alle portalen zoals viaBovag, Marktplaats, Autotrack, etc. AdCalls maakt deze data beschikbaar in jouw favoriete lead management systeem.

Meet meerdere vestigingen

Door het meten van verschillende locaties, laat je de klant direct uitkomen bij de juiste vestiging en salespersoon. Zo kun je gebruik maken van lokale telefoonnummers die worden doorgeschakeld naar de juiste vestiging.

Consultancy over meest efficiënte inzet AdCalls

Met onze geavanceerde implementatie meet je alleen wat jij daadwerkelijk wilt optimaliseren. Hierdoor blijven je kosten laag en je data relevant.

Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.

Lees meer over AdCalls

Waarom duizenden organisaties al met ons werken.

Lees onze cases
Rick
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Rick op 020 214 8800.
Neem contact op

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief