Blije klanten zijn loyale klanten.
Wil jij je klantervaring verbeteren? Met de oplossingen van AdCalls zorg jij voor een optimale klantbeleving. Maak het meeste van het telefonische contactmoment tussen jouw organisatie en een potentiële klant.
Verbeter de klantervaring
Klanten horen geen moeite te doen
Voorkom dat je klanten moeite moeten doen om de juiste persoon in jouw organisatie te kunnen spreken of een lang keuzemenu moeten doorlopen.
Maak van ieder contact een fijne ervaring
Bied de beste ervaring aan jouw klanten door soepel telefonisch contact. Volg hun aanvraag direct op en laat hun direct bij de juiste persoon of afdeling uitkomen.
Onze belangrijkste voordelen.
Informatie voordat het gesprek start
Word vooraf aan het gesprek al geïnformeerd over degene die contact met je opneemt. Kom erachter via welk kanaal er contact is opgenomen en wat de websitebezoeker op je website heeft gedaan.
Direct de juiste persoon aan de lijn
Sla vervelende keuzemenu’s over door bellers direct door te schakelen naar de juiste locatie, afdeling of persoon binnen jouw organisatie.