Retail
Wanneer er bijvoorbeeld een afspraak in de showroom via de telefoon wordt ingepland, wil je weten hoe de potentiële klant jou gevonden heeft. Om deze data inzichtelijk te maken is het belangrijk dat deze contactmomenten goed worden gemeten.
Binnen retail wordt via de telefoon zaken gedaan
Vertekend conversieratio
Om een compleet beeld te krijgen van zowel de online- als offline conversies, is het belangrijk om ook de telefonisch leads te meten.
Betrouwbaar conversieratio
Met call tracking krijg je een volledig inzicht in je telefonische conversies. Door deze mee te nemen in de resultaten van je campagnes, krijg je een betrouwbaar conversieratio.
Belangrijkste voordelen
Optimaliseer campagnes met volledige data
Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.
Investeer in zoekwoorden die waardevol zijn
Investeer meer in waardevolle zoekwoorden en zorg voor meer leads. Door het juiste inzicht, kun je betere marketingbeslissingen nemen en kan het marketingbudget beter verantwoord worden.
Beoordeel je inkomende oproepen
Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.