Waardevolle leads.
Weet waar je succes zit. Met AdCalls kwalificeer je telefonische leads zodat je campagnes kunt optimaliseren op basis van de conversies die voor jou echt waardevol zijn.
Ken waarde toe aan leads.
Weet jij welke leads waardevol zijn?
Je hebt in kaart vanuit welke campagnes potentiële klanten telefonisch contact met jou opnemen, maar niet alle telefoontjes zijn even waardevol. Hoe maak je dit onderscheid? En hoe zorg je voor zoveel mogelijk waardevolle leads?
Optimaliseer op basis van waarde
Met leadkwalificatie kwalificeer je telefonische oproepen. Zo breng je niet alleen in kaart wáár oproepen vandaan komen, maar ook hoe waardevol deze zijn. Op basis van deze kwalitatieve leads kun je processen en campagnes uitstekend optimaliseren.
Onze belangrijkste voordelen.
Conversie-attributie
Kwalificeer je inkomende oproepen zodat je weet welk zoekwoord, kanaal of webpagina het meeste geld oplevert. Zo krijg jij beter inzicht in het rendement van jouw campagnes.
Optimaliseren op basis van waardevolle conversies
Verbind verkoopresultaten en de orderwaarde van oproepen aan je campagnes om zo je marketinginvesteringen te optimaliseren.