Welkom bij AdCalls
Hé, tof om jou hier te zien! Zoals je hebt kunnen lezen, maken echte marketeers gebruik van AdCalls. Marketeers maken namelijk beslissingen op basis van data en dat is nou juist waarmee AdCalls jou kan helpen! In de video’s hieronder leggen wij graag uit wat call tracking is en hoe dit jouw organisatie kan helpen.
Elke maand organiseren wij ‘AdCalls Live’. Een middag waar jij kunt aansluiten bij onze workshop. In de workshop lichten wij toe waarom AdCalls onmisbaar is voor jouw marketingstrategie en waarom echte marketeers AdCalls inzetten. Het lijkt mij super tof om jou hier op kantoor te mogen ontvangen.
Laat je mij weten wat je van de video’s vond en of jij (en een collega) bij de volgende AdCalls Live bent? Ik spreek je snel en kijk ernaar uit je live te ontmoeten.
Met vriendelijke groet,
Team AdCalls
Belangrijke informatie AdCalls Live
- Tijd: 13.00 tot 16.00 uur
- Oudenoord 115
- 3513 EM Utrecht
1. Wat is call tracking?
Call tracking is het meten van de telefonische respons naar aanleiding van online en offline campagnes. Hiermee wordt antwoord gegeven op de vraag hoeveel waardevolle interacties de media-inzet heeft opgeleverd en kan het rendement op het geïnvesteerde mediabudget worden bepaald.
2. Wat zijn mijn voordelen?
De inzet van call tracking heeft verschillende voordelen, waaronder:
- Krijg inzicht in de betaalde zoekwoorden die telefonische conversies opleveren.
- Investeer niet langer in marketingkanalen die geen conversies opleveren.
- Door oproepen actief te beoordelen krijg je inzicht in de kwaliteit van de telefonische leads.
3. Hoe kan ik starten?
Maak een account aan via ons dashboard en doorloop het aanvraagproces. Na aanvraag heb je direct toegang tot je persoonlijke account. De telefoonnummers worden binnen twee werkdagen gekoppeld aan je account. De status van je aanvraag kun je terugvinden in je account.
4. Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?
Alle oproepen voor call tracking worden doorgeschakeld naar het centrale telefoonnummer van je organisatie.
Het huidige telefoonnummer van je organisatie blijft intact en wordt aan bezoekers getoond die op je website terecht komen via een verkeersbron die je niet wilt meten met call tracking. Call tracking zet je vooral in om het gedrag van nieuwe bezoekers (potentiële klanten) te analyseren.