Vier keer zoveel data

DELA zet call tracking van AdCalls in om telefonisch contact inzichtelijk te maken. Op basis van de call tracking-data van DELA, kunnen zij de campagnes en processen optimaliseren. Het doel: verantwoord omgaan met marketingbudgetten en relevant zijn voor consumenten die mogelijk binnenkort een dierbare verliezen.

Marketing

Case: Succes met call tracking in de uitvaartbranche

In de case gaan we dieper in op:

  • Hoe DELA marketing inzet voor consumenten in een bijzondere en verdrietige periode.
  • Hoe zij inkomende telefonie inzichtelijk maken met behulp van call tracking.
  • Hoe inzichten vanuit deze data worden gebruikt in verbeteringen van marketingcampagnes, landingspagina’s en processen.
  • Wat DELA hierin heeft geleerd in de afgelopen 3 jaar.

Resultaten die we met DELA hebben kunnen behalen:

  • Call tracking heeft ervoor gezorgd dat DELA vier keer zoveel data inzichtelijk heeft gekregen.
  • DELA beoordeelt hun oproepen en hebben inzichtelijk gekregen dat 38% van de oproepen relevant is.
  • DELA kan de inzichten vanuit deze data gebruiken in verbeteringen van campagnes, landingspagina's en processen.

Ben jij klaar voor groei?

Wil je net als DELA ook meer impact maken met je online marketingactiviteiten? Of ben je nieuwsgierig naar wat wij voor jullie kunnen betekenen?

Neem contact op via het formulier.

 

AdCalls
Joop Geesinkweg 203 A
1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

T • +31 (0)20 555 8234
E • info@adcalls.nl

Plaats je aanvraag.






    Op de hoogte blijven?
    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief