Al 7 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software.
Wij zijn trots om al 7 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software.

Rapporteer call tracking-data in BlueConic

Geschreven door: Natalie
1 MIN LEZEN

BlueConic is een platform voor het vergaren van online klantdata op basis waarvan relevante persoonlijke communicatie kan plaatsvinden. Veel marketeers maken gebruik van BlueConic om gerichte campagnes op te zetten.

Wij spelen graag in op de behoefte van onze opdrachtgevers. Hierbij introduceren wij de nieuwe integratie met BlueConic. Met deze integratie kun je oproep-conversies rapporteren in BlueConic.

Hoe werkt BlueConic?

BlueConic wordt ingezet om klantprofielen te creëren om zo marketingboodschappen beter af te stemmen op jouw doelgroep. Het customer data platform verzamelt en koppelt alle interne- en externe data. Op basis hiervan wordt een klantprofiel compleet gemaakt. Je ziet alle interacties en transacties van je klanten. Zo kun je inspelen op de behoefte van je klanten met relevante marketingactiviteiten.

Wat kun je met deze integratie?

Als je gebruik maakt van de integratie tussen AdCalls en BlueConic zullen wij het BlueConic-id bijhouden. Zodra een websitebezoeker belt, verrijken wij het klantprofiel in BlueConic met onze oproep-data. Zo krijg je volledigere data van je websitebezoekers. Bestaat het klantprofiel nog niet, dan kun je ervoor kiezen om er door ons een aan te laten maken.

Alle voordelen op een rij:

  • Bundel de informatie van je klanten in één omgeving
  • Verrijk je klantprofielen met call tracking-data
  • Zet gerichtere marketing campagnes op

Klaar om aan de slag te gaan met deze integratie of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief