AdCalls gaat next level

Wij staan nooit stil. AdCalls is continue in beweging om onze diensten en oplossingen te verbeteren. Vorig jaar hebben wij veel tijd geïnvesteerd in gesprekken met onze klanten en partners. Op basis hiervan hebben wij AdCalls doorontwikkeld:

• Meer oplossingen.
• Slimmer samenwerken.
• Beter rendement.

Telefonie speelt bij 90% van de klanten een grote rol om leads te converteren naar een sale. Met onze nieuwe oplossingen, kan in de gehele customer journey het resultaat van de telefonische contactmomenten verhoogd worden. Dit is wat wij doen:

Met AdCalls haal je maximaal rendement uit je telefonie.

Met call tracking optimaliseer je jouw campagnes met volledige conversiedata. Deze data hebben wij beschikbaar gemaakt in een groot aantal reporting-, advertising- en data managementsystemen. Met onze nieuwe oplossing form tracking zorgen wij ervoor dat leads ook optimaal worden opgevolgd.

Form tracking

Met form tracking maken wij binnen 30 seconden telefonisch contact met jouw salesteam en een online lead. Wij zorgen ervoor dat het telefoongesprek direct bij de juiste afdeling of persoon terecht komt. Daarnaast word je vooraf aan het gesprek geïnformeerd over de lead, zodat je het gesprek met een voorsprong begint. Zo veranderen wij leads in sales.

Samenwerken

Om het maximale rendement uit onze oplossingen te halen voor onze klanten en partners hebben wij een nieuwe manier van werken. Hiermee ondersteunen wij hen optimaal met kennis, support, ontwikkeling en communicatie. Zo borgen wij een succesvolle samenwerking.

Ben jij geïnteresseerd in onze nieuwe form tracking mogelijkheden en benieuwd wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief