Acute hulpverlening
Heb je direct hulp nodig? Bijvoorbeeld omdat je jezelf hebt buitengesloten of omdat je wasmachine kapot is. Dan ga je niet een contactformulier invullen, maar juist direct contact opnemen met de organisatie. Door onze diensten in te zetten in de acute hulpverlening branche, meet je ook deze contactmomenten.
Als er direct hulp nodig is, pakt men de telefoon
Geen inzicht in telefonische leads
In de acute hulpverlening branche ligt het percentage websitebezoekers dat telefonisch contact opneemt hoger dan in andere branches. Het is dus zonde om deze contactmomenten niet te meten.
Daarnaast zijn er vaak andere zoekwoorden die telefonisch converteren. Zonder call tracking bestaat er een grote kans dat deze zoekwoorden nu worden uitgesloten.
Meet je telefonische contactmomenten
Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.
Belangrijkste voordelen
Optimaliseer campagnes met volledige data
Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.
Beoordeel je inkomende oproepen
Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.
Zet lokale telefoonnummers in
Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.