Ecommerce
Ook voor ecommerce kan de inzet van call tracking interessant zijn. Denk hierbij aan ecommerce partijen die naast producten voor particuliere klanten, ook producten voor de zakelijke klanten aanbieden. Deze bestellingen zijn vaak groter en complexer en hier worden vaak aparte afspraken over gemaakt. Deze klanten zullen eerder de telefoon pakken om een bestelling te plaatsen. Deze waardevolle orders en leads wil je ook inzichtelijk hebben en meenemen in de optimalisatie van je campagnes.
100% inzicht in alle leads
Geen inzicht in telefonische leads
Bij complexe of grote orders wordt eerder de telefoon gepakt. Het is voor klanten vaak makkelijker om bepaalde prijsafspraken te maken en de mogelijkheden te bespreken. Als bedrijf kun jij deze personen via de telefoon beter aan jou binden dan via een contactformulier of bestelling op de website. Juist daarom wil je gebruik maken van call tracking. Je hebt op deze manier 100% van de leads en bestellingen inzichtelijk.
Meet je telefonische contactmomenten
Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.
Belangrijkste voordelen
Optimaliseer campagnes met volledige data
Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.
Beoordeel je inkomende oproepen
Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.
Zet lokale telefoonnummers in
Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.