Financiële dienstverlening
Diensten binnen de financiële dienstverlening bevatten vaak uitdagende of complexe zaken. Iemand wil graag direct telefonisch contact om het juiste advies te krijgen. Zodra iemand telefonisch contact opneemt, kun je die persoon direct aan jouw bedrijf binden. Het is daarom belangrijk om inzichtelijk te hebben via welk kanaal die persoon bij jou terecht is gekomen. Dit doe je met call tracking.
Telefonisch contact binnen financiële dienstverlening
Geen inzicht in telefonische leads
Bij financiële dienstverlening kun je denken aan onder andere banken, verzekeraars, hypotheekadviseurs en een administratiekantoor. Voor al deze bedrijven is het belangrijk dat zij inzicht hebben in de telefonische leads. Zo kunnen zij beter sturen op de campagnes en meer leads bereiken.
Meet je telefonische contactmomenten
Wij bieden hier dé oplossing door jouw telefonische contactmomenten inzichtelijk te maken. Krijg inzichtelijk via welke kanalen, advertenties en zoekwoorden er contact met jouw organisatie wordt opgenomen.
Belangrijkste voordelen
Optimaliseer campagnes met volledige data
Door ook je telefonische contactmomenten te meten, krijg je volledig inzicht in al je conversies en kun je je campagnes optimaliseren op basis van volledige data.
Beoordeel je inkomende oproepen
Door het beoordelen van je oproepen weet je welke campagnes, advertenties en zoekwoorden waardevolle interacties opleveren.
Zet lokale telefoonnummers in
Door lokale telefoonnummers in te zetten, nemen websitebezoekers sneller contact met je op.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.