Al 8 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software!
Wij zijn trots om al 8 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software!

Welkom bij AdCalls

Hé, tof om jou hier te zien! Op deze pagina vind je onze video’s. In de video’s leggen wij uit wat de voordelen zijn en hoe call tracking precies werkt.

Elke maand organiseren wij ‘AdCalls Live’. Een middag waar jij kunt aansluiten bij onze workshop. In de workshop lichten wij toe waarom AdCalls onmisbaar is voor jouw marketingstrategie. Het lijkt mij super tof om jou hier op kantoor te mogen ontvangen.

Laat je mij weten wat je van de video’s vond en of jij (en een collega) bij de volgende AdCalls Live bent? Ik spreek je snel en kijk ernaar uit je live te ontmoeten!

Groetjes,

Patrick
Partner Manager


Milou

Belangrijke informatie AdCalls Live

  • Tijd: 13.00 tot 16.00 uur
  • Joop Geesinkweg 203 A
  • 1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

Ik ben erbij!


1. Wat is call tracking?

Call tracking is het meten van de telefonische respons naar aanleiding van online en offline campagnes. Hiermee wordt antwoord gegeven op de vraag hoeveel waardevolle interacties de media-inzet heeft opgeleverd en kan het rendement op het geïnvesteerde mediabudget worden bepaald.

Play

2. Wat zijn mijn voordelen?

De inzet van call tracking heeft verschillende voordelen, waaronder:

  • Krijg inzicht in de betaalde zoekwoorden die telefonische conversies opleveren.
  • Investeer niet langer in marketingkanalen die geen conversies opleveren.
  • Door oproepen actief te beoordelen krijg je inzicht in de kwaliteit van de telefonische leads.
Play

3. Hoe kan ik starten?

Maak een account aan via ons dashboard en doorloop het aanvraagproces. Na aanvraag heb je direct toegang tot je persoonlijke account. De telefoonnummers worden binnen twee werkdagen gekoppeld aan je account. De status van je aanvraag kun je terugvinden in je account.

Play

4. Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Alle oproepen voor call tracking worden doorgeschakeld naar het centrale telefoonnummer van je organisatie.

Het huidige telefoonnummer van je organisatie blijft intact en wordt aan bezoekers getoond die op je website terecht komen via een verkeersbron die je niet wilt meten met call tracking. Call tracking zet je vooral in om het gedrag van nieuwe bezoekers (potentiële klanten) te analyseren.

Play

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief