Onze pakketten
Ontdek de kracht van telefonie met onze pakketten.
Bij AdCalls begrijpen we de waarde van telefonie in marketing. Kies het pakket welke het beste aansluit op de behoeften van jouw organisatie. Start nu met het meten van telefonische conversies en optimaliseer je strategie.
Optimize Pakket
- Optimaliseer campagnes op basis van volledige data
- Verrijk algoritmes en biedstrategieën met waardevolle oproep data
- Verkrijg volledige controle over je marketing inkomsten en -uitgaven
- Ontdek waardevolle inzichten voor continue groei
Vanaf € 99,- per maand
Minimale contractduur: 6 maanden
Inclusief 5.000 sessies
Kies zelf welke kanalen en telefoonnummers je wilt meten.
Enterprise Pakket
- Maak gebruik van alle voordelen uit het Optimize-pakket
- Geef je marketing superkracht met naadloze CRM- en integratiemogelijkheden
- Het pakket om grote accounts te ondersteunen en te laten groeien
- Optimaliseer je campagnes op basis van de juiste Cost per Lead of ROAS
Vanaf € 339,- per maand
Minimale contractduur: 12 maanden
Inclusief 25.000 sessies
Kies zelf welke kanalen en telefoonnummers je wilt meten.
Monetize Pakket
- Dynamische nummeruitgifte voor al je advertenties
- Campagne-tracking per advertentie
- Bulkwijzigingen, aanvragen, updaten en stopzetten van locaties en bestemmingsnummers in eigen beheer
- E-mailnotificaties aan adverteerders en resellers
- Maatwerkimplementatie
- Legal / Compliance
- SLA (Service-Level Agreement)
Prijs en voorwaarden op aanvraag
Minimale contractduur: 12 maanden
Vergelijk de voordelen.
De genoemde prijzen zijn per licentie, per maand en excl. 21% btw
Pakket |
|||
---|---|---|---|
Licentie vanaf
Voor elke website waar je AdCalls voor wilt inzetten, vraag je een aparte licentie aan. |
€ 99,- | € 339,- | Op aanvraag |
Sessies (inbegrepen)
Een sessie is de periode waarin een gebruiker actief is op de website. Bij het aantal sessies gaat het dus om het aantal bezoeken aan je website. In elk pakket is standaard een aantal sessies inbegrepen. Per 1.000 extra geregistreerde sessies betaal je een vast bedrag per maand. |
5.000 | 25.000 | Op aanvraag |
Locaties (inbegrepen)
Met behulp van ‘Locaties’ kun je Call Tracking inzetten voor verschillende telefoonnummers op de website. In elk pakket is er één locatie inbegrepen. |
1 | 1 | Op aanvraag |
Extra 1.000 sessies
Een sessie is de periode waarin een gebruiker actief is op de website. Nadat je de sessies die inbegrepen zitten in het pakket overschrijdt, betaal je een vast bedrag per extra 1.000 sessies. |
€ 11,- | € 11,- | Op aanvraag |
Extra locatie per 1.000 sessies
Met behulp van ‘Locaties’ kun je Call Tracking inzetten voor verschillende telefoonnummers op de website. Meet je meer dan 1 locatie, dan betaal je een vast bedrag per locatie per 1.000 sessies. |
€ 2,- | € 2,- | Op aanvraag |
Minimale looptijd
Omdat wij bij een langetermijnrelatie nog meer impact kunnen maken, hebben wij gekozen voor een minimale looptijd per pakket. |
6 maanden | 12 maanden | 12 maanden |
Offsite call tracking |
|||
---|---|---|---|
Offsite telefoonnummers (inbegrepen)
Met offsite Call Tracking meet je de telefoonnummers die niet op jouw website staan. Dit doe je met zogeheten 'offsite telefoonnummers'. |
10 | 10 | Op aanvraag |
Extra offsite telefoonnummer
Neem je meer offsite telefoonnummers af dan er in het pakket zijn inbegrepen, dan betaal je een vast bedrag per extra offsite telefoonnummer. |
€ 1,- | € 1,- | Op aanvraag |
Belminuten (start + minuut)
Alle belminuten op de offsite telefoonnummers worden apart in rekening gebracht. |
€ 0,053 | € 0,053 | Op aanvraag |
Diensten |
|||
---|---|---|---|
Dasboard & Rapportages
Alle Call Tracking-statistieken worden getoond in een overzichtelijk dashboard. |
|||
Persoonlijke support
Het leveren van de beste support staat bij ons centraal. |
|||
Onboarding *
Tijdens een onboarding zorgen wij ervoor dat jij onze software op de juiste manier implementeert binnen jouw organisatie en de tools waarmee jij werkt. |
|||
Customer Succes Manager
Een Customer Succes Manager helpt jou het optimale uit AdCalls te halen. |
|||
SLA *
Binnen een Service Level Agreement worden de rechten en plichten betreffende overeengekomen kwaliteitsniveaus van een dienst vastgelegd. |
|||
Maatwerk *
Voorzien de standaardoplossingen van AdCalls niet in de behoefte, dan wordt er maatwerk verricht. |
Additionele oproepfunctionaliteiten |
|||
---|---|---|---|
Standaard beoordelingsmenu
Met behulp van een beoordelingsmenu beoordeel je de uitkomst van een oproep direct na afloop óf achteraf vanuit ons dashboard. Wij bieden kosteloos een standaard beoordelingsmenu. De beoordelingen worden optioneel naar Google Analytics verstuurd. |
|||
Standaard keuzemenu
Met behulp van een keuzemenu ben je in staat de aanleiding van de oproep te achterhalen doordat de beller een keuzemenu aangeboden krijgt. Wij bieden kosteloos een standaard keuzemenu. De beoordelingen worden optioneel naar Google Analytics verstuurd. |
|||
Standaard aankondiging
Met behulp van een aankondiging wordt een inkomende oproep via Call Tracking aangekondigd bij de ontvanger van de oproep. Dit is kosteloos met behulp van de ‘aankondiging per verkeersbron’. Bij deze aankondiging wordt de verkeersbron uitgesproken aan degene die opneemt alvorens het daadwerkelijke telefoongesprek begint. |
|||
Pieptoon
Middels een pieptoon maak je onderscheid tussen 'normale oproepen' en 'oproepen via Call Tracking'. De pieptoon is alleen hoorbaar voor de ontvanger van de oproep en wordt standaard om de dertig seconden afgespeeld. |
|||
Oproepnotificaties
Met behulp van oproepnotificaties ontvang je voor alle oproepen óf voor alleen de gemiste oproepen een e-mailnotificatie. |
|||
Aangepast beoordelingsmenu *
Tegen maatwerk is het mogelijk een beoordelingsmenu naar eigen wens in te richten. |
|||
Aangepast keuzemenu *
Tegen maatwerk is het mogelijk een keuzemenu naar eigen wens in te richten. |
|||
Aangepaste aankondiging *
Tegen maatwerk is het mogelijk een aankondiging naar eigen wens in te richten. |
Integraties |
|||
---|---|---|---|
Google Analytics 4 | |||
Google Ads | |||
Microsoft Advertising | |||
Looker Studio | |||
DoubleClick Campaign Manager | |||
Google Search Ads 360 | |||
Google Display & Video 360 | |||
HubSpot * | |||
LEF * | |||
Billy Grace * |
Integraties o.b.v. maatwerk |
|||
---|---|---|---|
API & Webhooks * | |||
HubSpot * | |||
Salesforce * | |||
Microsoft Dynamics * | |||
Zoho * | |||
Pipedrive * | |||
bGenius * | |||
Relay42 * | |||
BlueConic * | |||
Adform * | |||
Locatie API
API die het mogelijk maakt om zelfstandig telefoonnummers aan te vragen, stop te zetten en updaten. |
Wij bieden onze diensten ook buiten Nederland aan. Onze internationale pakketten zijn op aanvraag beschikbaar.
* Deze functionaliteiten en integraties zijn tegen een meerprijs mogelijk.