Verleen de beste service.
Iedere organisatie wil zijn opdrachtgevers de beste service bieden. Een slechte ervaring kan ervoor zorgen dat je opdrachtgevers je verlaten voor een concurrent. Met onze diensten kun jij het contact tussen jouw werknemers en je opdrachtgevers verbeteren. Zo haal jij het optimale uit je bestaande klanten.
Gelukkige klanten zijn loyale klanten
Verlies van klanten door slechte service
Veel consumenten geven aan service belangrijker te vinden dan de prijs en het product. Bied jij niet de optimale service, dan zullen je klanten overstappen naar de concurrent.
Houd je klanten tevreden
De kwaliteit van je service heeft een sterke relatie met de loyaliteit van je opdrachtgevers. Door de juiste service te bieden, houd jij je klanten tevreden.
Optimaliseer je service met AdCalls
Verbind direct door naar de juiste afdeling
Door direct door te verbinden naar de juiste afdeling, bied jij de optimale service aan jouw opdrachtgevers. Stop met keuzemenu’s en verbind direct door naar de juiste afdeling.
Verlaag de druk bij de serviceafdeling
Met onze diensten krijg je inzichtelijk vanuit welke pagina’s er gebeld wordt. Door je website met deze data te optimaliseren, kun je de druk verlagen bij jouw serviceafdeling.
Haal het beste uit inkomende oproepen
Met call recording neem je je inkomende gesprekken op voor trainings- en servicedoeleinden. Luister de gesprekken terug en haal het beste uit jouw personeel.
Ontdek waarom je moet kiezen voor AdCalls.
Lees meer over AdCallsWaarom duizenden organisaties al met ons werken.
Lees onze casesNieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel onze specialist Tamer op +31 (0) 30 7400 990.