Haal het beste resultaat uit jouw bedrijf.
Telefoon is een belangrijk kanaal voor jouw organisatie. Het helpt jou om direct in contact te komen met jouw klanten en zinvolle gesprekken met hun te voeren. Wij verbeteren de manier waarop jouw organisatie met telefonie omgaat zodat het rendement van jouw marketing-, sales- en klantenservice afdeling wordt verbeterd.
Omzet gaat verloren door het niet optimaliseren van telefonie
Is het voor jou bekend waar belangrijke telefoongesprekken vandaan komen, waarom er gebeld wordt of wat de waarde van deze gesprekken is? Worden oproepen wel snel beantwoord en door de juiste persoon of afdeling?
Optimaal rendement uit marketing, sales en klantenservice
Met de oplossingen van AdCalls zorg jij dat jouw organisatie optimaal rendement uit klantgesprekken haalt. Doordat je weet waar telefoongesprekken vandaan komen, wie de klanten willen spreken en wat de waarde van de klant is, zorgen wij ervoor dat je marketing-, sales- en klantenservice afdeling beter presteren.
Campagne optimalisatie
Krijg inzichtelijk welke marketingactiviteiten bijdragen aan je telefonische conversies en optimaliseer je campagnes op basis van volledige data.
Mis geen sales
Zorg ervoor dat online leads binnen 30 seconden worden teruggebeld en optimaliseer het salesproces op basis van klantprofielen en lead waarde.
Verbeter de klantervaring
Verbeter de klantervaring door de oproep uit te laten komen bij de juiste locatie, afdeling of persoon.