Al 8 jaar op rij de beste Analytics & Optimalisatie software!
Wij zijn trots om al 8 jaar op rij verkozen te zijn tot beste Analytics & Optimalisatie software!

Integreer call tracking-data in Relay42

Geschreven door: Natalie
2 MIN LEZEN

Relay42 is een data- en tag-management platform voor het samenstellen van online klantprofielen op basis waarvan marketingacties kunnen worden verricht. Het faciliteert online marketeers om data om te zetten in acties. Veel marketeers maken gebruik van Relay42. Omdat wij graag inspelen op de behoefte van onze opdrachtgevers hebben wij een nieuwe koppeling ontwikkeld zodat onze data nu ook kan worden weergegeven in het Data Management Platform van Relay42.

Hoe werkt Relay42?

Met Relay42 kun je dynamische content tonen op je website en zo je publiek gerichter bereiken. Je combineert on-site interactie met andere informatiebronnen, zoals je CRM-systeem en off-site data.

Het Relay42-platform brengt gegevens vanuit bestaande marketing technologie bij elkaar. Vervolgens wordt de juiste gepersonaliseerde boodschap voor elke consument geselecteerd met modellen voor de customer journey en machine learning-algoritmen. Die boodschap wordt daarna via de marketingkanalen bij de consument afgeleverd, doordat het Relay42-platform automatisch instructies geeft aan technologieën zoals banner- en mailingsystemen.

Wat kun je met deze integratie?

Met behulp van de integratie tussen AdCalls en Relay42 kun je oproep-conversies als ‘interaction’ verwerken in het Data Management Platform (DMP) van Relay42. Hierdoor kun je de klantprofielen verrijken met relevante oproep-data. Hiertoe behoort:

  • Het id van de oproep
  • De titel van het domein (de website)
  • De verwijzende verkeersbron
  • De starttijd van de oproep
  • Of de oproep beantwoord/gemist is
  • Het id van de bezoeker (Google Analytics)

Alle voordelen op een rij:

  • Verzamel en verwerk data vanuit verschillende informatiebronnen en breng deze samen op één centrale plek.
  • Analyse van deze data resulteert in een volledig inzicht in het klanttraject.
  • Stem je content af op de wensen van je klanten. Pas je marketingboodschap aan op basis van de fase waarin je klant zich bevindt.
  • Integreer de oproep-data van AdCalls voor het verrijken van je klantprofielen met relevante oproep-data.

Heb je nog vragen over de integratie met Relay42? Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief