icon-trial icon-info ac-badge icon-trafficsource icon-campaigntracking icon-multinumber icon-bulb tagline Facebook google-plus conversion pie-diagram message dots play linkedIn logo-adcalls logo-adcalls-payoff mail twitter Checkmark blue icon-plus dehaze chevron-down person close

Wil je het hoogste redement uit jouw marketingactiviteiten halen?

Leer in 5 stappen hoe je Adcalls kan inzetten voor het verbeteren van jouw online campagnes.

Beste Analytics & Optimalisatie software

AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2017 AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2018 AdCalls staat in de Emerce top 100 van 2019

1. Wat is call tracking?

Call tracking is het meten van de telefonische respons naar aanleiding van online en offline campagnes. Hiermee wordt antwoord gegeven op de vraag hoeveel waardevolle interacties de media-inzet heeft opgeleverd en kan het rendement op het geïnvesteerde mediabudget worden bepaald.

2. Wat zijn mijn voordelen?

De inzet van call tracking heeft verschillende voordelen, waaronder:

  • Krijg inzicht in de betaalde zoekwoorden die telefonische conversies opleveren.
  • Investeer niet langer in marketingkanalen die geen conversies opleveren.
  • Door oproepen actief te beoordelen krijg je inzicht in de kwaliteit van de telefonische leads.

3. Hoe kan ik starten?

Kies een pakket op de website en doorloop het aanvraagproces. Na aanvraag heb je direct toegang tot je persoonlijke account. De telefoonnummers worden binnen twee werkdagen gekoppeld aan je account. De status van je aanvraag kun je terugvinden in je account.

4. Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Alle oproepen voor call tracking worden doorgeschakeld naar het centrale telefoonnummer van je organisatie.

Het huidige telefoonnummer van je organisatie blijft intact en wordt aan bezoekers getoond die op je website terecht komen via een verkeersbron die je niet wilt meten met call tracking. Call tracking zet je vooral in om het gedrag van nieuwe bezoekers (potentiële klanten) te analyseren.

5. Hoe kan ik oproepen beoordelen?

Door gebruik te maken van een beoordelingsmenu kun je inkomende oproepen beoordelen op kwaliteit. Het beoordelingsmenu wordt direct na afloop van een telefoongesprek afgespeeld. Oproepen kun je direct na afloop beoordelen met de toetsen van je telefoon óf vanuit het dashboard.

Overtuigd van de mogelijkheden? Bekijk onze pakketten!